keyboard_arrow_down
Navodila za uporabo generatorja gesel
1. Za odklenitev žetona pritisnite spodnji levi in desni gumb, tako kot na sedanjih žetonih.
2. Vpišite PIN številko v žeton.
3. Za izpis enkratnega gesla OTP pritisnite številko 1.
Enkratno OTP geslo je generirano. Vpišite ga v polje za vpis in že lahko dostopate do vaše Online banke.
keyboard_arrow_down
Kako si aktiviram prejemanje obvestil prek e-pošte?
Kliknite na ikono »Nastavitve« in izberete »Obvestila«, s čimer se prikaže pregled že aktivnih obvestil. Pri aktivaciji novega obvestila lahko določite čas in pogostost obvestil ter tip obvestila za:
- prijavo v sistem online banke,
- stanje na računu,
- priliv ali odliv z računa nad določenim zneskom in
- prejetje novega e-računa.
keyboard_arrow_down
Kje vidim promet po kreditni kartici?
V meniju Krediti in kartice si s klikom na izbrano kartico lahko ogledate vse podrobnosti kartice in promet po kartici. S klikom na posamezno transakcijo se prikažejo podrobnosti transakcije, kjer lahko uredite kategorijo ali razdelite transakcijo na več kategorij. Sprememba kategorije in podkategorije bo upoštevana le za tisto transakcijo, pri kateri boste spremenili kategorijo.
keyboard_arrow_down
Kje najdem e-izpisek VISE/Mastercard-a v Online banki?
V meniju Krediti in kartice kliknite na izbrano kartico, ki se nahaja v oknu podrobnosti in naročila novih kartic. S klikom na »Bančni izpiski« boste nato dostopali do arhiva vseh e-izpiskov in pogodb, ki jih je mogoče razporediti po kriterijih. Izpiske si lahko ogledate v PDF obliki ali jih natisnete.
keyboard_arrow_down
Kako naročim novo kartico ali spremenim mesečni limit na VISA/MasterCard kartici?
Stranke brez obstoječe kreditne kartice si jo naročite v meniju »Osebni računi« pod zavihkom »Uredi kartice«
V meniju Krediti in kartice kliknite na izbrano kartico, ki se nahaja v oknu podrobnosti in naročila novih kartic. S klikom na »Naroči novo kartico« boste lahko naročili novo kartico, varnostni SMS in aktivirali storitev 3D Secure. Za obstoječo kartico lahko uredite limit, datum poravnave in način prejemanja kartičnih izpiskov.
keyboard_arrow_down
Kako aktiviram Mobilno banko v Online banki?
V meniju Osebni računi v oknu Podrobnosti in naročila lahko s klikom na izbiro »Naročilo storitev« izpolnete in podpišete spletni obrazec za aktivacijo Mobilne banke GO!. V roku enega delovnega dne boste prejeli dve SMS sporočili s številke +1111 oziroma s strani pošiljatelja UniCredit; prvo za prenos in namestitev, drugo za aktivacijo aplikacije. Ko prenesete, namestite in aktivirate Mobilno banko na vašem mobilnem telefonu, lahko pričnete z uporabo. Aplikacijo lahko naložite tudi preko spletnih trgovin vašega operacijskega sistema in jo nato aktivirate s pomočjo aktivacijske kode, ki jo boste prejeli v drugem SMS sporočilu s številke +1111.
keyboard_arrow_down
Kje vidim svoj kredit v Online banki?
V meniju Krediti in kartice je omogočen nazoren pregled vseh kreditov, ki so bili odobreni s strani UniCredit Bank. Prva stran, poleg naziva posameznega kredita, prikazuje podatek o trenutnem stanju kredita. Dodatne podrobnosti o kreditu in amortizacijski načrt odplačevanja kredita pridobite ob kliku na izbrani kredit.
keyboard_arrow_down
Ali lahko preklopim na staro verzijo Online banke?
Preklop na staro različico Online banke ni več mogoč.
Če potrebujete pomoč, nas lahko pokličete od ponedeljka do petka med 8. in 18. uro ter v soboto med 8. in 14. uro na tel. številko 01 5876 600 (tonska izbira 2), nam pustite sporočilo prek spletnega obrazca ali nam pišete na elektronsko pošto online[at]unicreditgroup.si
keyboard_arrow_down
Kako natisnem informativno potrdilo o izvedeni transakciji prek Online banke?
V meniju Osebni račun si s klikom na izbran račun lahko ogledate celotni promet po izbranem računu. S klikom na posamezno transakcijo v prometu se prikažejo podrobnosti transakcije, kjer lahko pridobite informativne informacije o plačilu. Informativne podatke v PDF obliki pridobite s klikom na »PRENOS«, kjer se vam prikažejo vse podrobnosti transakcije, ki jih lahko shranite ali natisnete. Za slednje kliknete na »Natisni informativno potrdilo o transakciji«.