keyboard_arrow_down
Sprememba uporabniškega imena
Zahtevek za spremembo uporabniškega imena lahko pošljete preko Online banke.
Na vrhu izberete zavihek OSEBNI RAČUNI, spodaj PODROBNOSTI IN NAROČILA, nato NAROČILO STORITEV in nazadnje SPREMEMBA UPORABNIŠKEGA IMENA.
Odpre se vam vloga za spremembo imena, ki jo izpolnite. Spodaj desno nato kliknete PODPIŠI IN POŠLJI, s čimer zahtevek podpišete in pošljete v obdelavo.
Za dodatne informacije smo vam na voljo na telefonski številki 01 5876 600 (tonska izbira 2) ali na +386 1 5876 600 klic iz tujine, vsak delovnik med 7.00 in 18.00 uro.
keyboard_arrow_down
Aktivacija Mobilnega žetona
Za aktivacijo Mobilnega žetona potrebujete nameščeno aplikacijo Mobilna banka GO!. Za oddajo zahtevka za aktivacijo Mobilnega žetona prek Online banke pa potrebujete delujoč fizični žeton, ki ga uporabljate za Online banko.
Mobilni žeton lahko aktivirate v svoji Online banki v nekaj korakih:
KORAK 1
V Online banko se vpišite z uporabniškim imenom in enkratnim geslom, ki ga generirate s fizičnim žetonom. Na vrhu izberete meni OSEBNI RAČUNI, nato PODROBNOSTI IN NAROČILA, kliknete na zavihek MOBILNA BANKA GO in nazadnje
AKTIVACIJA MOBILNEGA ŽETONA. Odpre se vam Vloga za aktivacijo mobilnega žetona, kjer izberete vklop storitve in vpišete telefonsko številko. S klikom na PODPIŠI IN POŠLJI, vlogo podpišete in jo posredujete banki. Po oddaji zahtevka boste prejeli SMS sporočilo z aktivacijsko kodo za Mobilni žeton. Zaženite aplikacijo
Mobilna banka GO! in kliknite na gumb »Aktiviraj mobilni žeton«.
KORAK 2
Ker ste oddali zahtevek preko Online banke, izberete v meniju opcijo »Že imam aktivacijsko kodo«. V ustrezna polja najprej vnesite svoje uporabniško »ime1« in izberete:
- Ročni vnos, v kolikor želite kodo pretipkati sami, ali
- Samodejni vnos, ki vam omogoča takojšnjo aktivacijo naprej, saj aplikacija v ozadju sama prebere aktivacijsko kodo iz SMS sporočila.
KORAK 3
V naslednjem koraku določite 6-8 mestno numerično PIN geslo za vstop. To geslo bo poznano le vam, zato si ga dobro zapomnite. Ko boste uspešno potrdili PIN, boste prejeli asociacijo - nacionalno zastavo (zapomnite si to zastavo), ki vas bo vedno znova obveščala o tem, ali ste za vstop v Mobilni žeton vpisali pravilen PIN. Katerakoli druga državna zastava bi
v prihodnje pomenila opozorilo na napačen vnos gesla PIN. V tem primeru bodo vsa generirana gesla napačna.
V primeru uporabe prstnega odtisa za vstop v aplikacijo Mobilni žeton se zastava ne pojavi.
Za dodatne informacije smo vam na voljo na telefonski številki 01 5876 600 (tonska izbira 2) ali na +386 1 5876 600 klic iz tujine, vsak delovnik med 7.00 in 18.00 uro.
keyboard_arrow_down
Posodobitev osebnih podatkov
Osebne podatke lahko posodobite preko vaše Online banke v dveh preprostih korakih:
- Na vrhu izberite zavihek Osebni računi, nato pa spodaj pod menujem Podrobnosti in naročila izberite Naročilo storitev in nazadnje obrazec Osebni podatki.
- Kopijo dokumentov priložite in pošljete banki preko funkcije Sporočila. Poleg imena in priimka zgoraj desno boste opazili ikono dveh oblakov, kjer kliknete na Sporočila, priložite sliko osebne izkaznice in jo posredujete banki.
Za dodatne informacije smo vam na voljo na telefonski številki 01 5876 600 (tonska izbira 2) ali na +386 1 5876 600 klic iz tujine, vsak delovnik med 7.00 in 18.00 uro.
keyboard_arrow_down
Naročilo nove PIN kode za kartico
Novo PIN kodo lahko enostavno naročite v svoji Online banki na naslednji način:
- Na vrhu izberete zavihek OSEBNI RAČUNI, nato PODROBNOSTI IN NAROČILA ter NAROČILO IN UREJANJE KARTIC.
- Tam odprete zahtevek NAROČILO NOVE PIN KODE, izberete kartico in spodaj desno kliknete na gumb PODPIŠI IN POŠLJI. Strošek naročila nove številke PIN znaša 10 EUR.
Za dodatne informacije smo vam na voljo na telefonski številki 01 5876 600 (tonska izbira 2) ali na +386 1 5876 600 klic iz tujine, vsak delovnik med 7.00 in 18.00 uro.
keyboard_arrow_down
Varnostno SMS sporočilo
Nastavitve za prejemanje varnostnih SMS sporočil lahko uredite sami v svoji Online banki.
Na vrhu izberete zavihek OSEBNI RAČUNI, nato spodaj pod menujem Podrobnosti in naročila kliknete na NAROČILO IN UREJANJE KARTIC in nazadnje Varnostni SMS za kartico.
Odpre se vam vloga VARNOSTNO SMS SPOROČILO, kjer s spustnega seznama izberete številko kartice in pri opciji Paket* označite za katere transakcije želite prejemati SMS sporočila.
Ko zaključite, spodaj desno kliknete na gumb POŠLJI, zahtevek podpišete in pošljete banki v obravnavo.
Cena storitve Varnostno SMS sporočilo je odvisna od izbranega bančnega paketa. Mesečna naročnina za Varnostno SMS sporočilo je 1,20 EUR za prvi kartico, za vsako nadaljnjo kartico pa 0,70 EUR.
Pri nekaterih paketih so varnostna sporočila že vključena v ceno paket, zato vam aktivacija ne prinaša dodatnih stroškov:
- Paketi Sproščeni,
- Sproščeni za mlade in Digitalni vključujejo storitev Varnostni SMS za debetno kartico,
- Paket Aktivni vključuje storitev Varnostni SMS za debetno in eno kreditno kartico,
- Paket Brezmejni vključuje storitev Varnostni SMS za vse kartice
Za dodatne informacije smo vam na voljo na telefonski številki 01 5876 600 (tonska izbira 2) ali na +386 1 5876 600 klic iz tujine, vsak delovnik med 7.00 in 18.00 uro.
keyboard_arrow_down
Naročilo na prejem e-računov
E-račune lahko aktivirate v svoji spletni Online banki v le nekaj korakih:
- Levo zgoraj izberete zavihek PLAČILA, nato E-RAČUNI in UREDI MOJA NAROČILA.
- Odpre se vam zavihek E-računi naročila,
kjer spodaj desno kliknete USTVARI NAROČILO. Nato se vam odpre zavihek Nov E-račun, ki ga izpolnite in podpišete.
Za dodatne informacije smo vam na voljo na telefonski številki 01 5876 600 (tonska izbira 2) ali na +386 1 5876 600 - klic iz tujine, vsak delovnik med 7.00 in 18.00 uro.
keyboard_arrow_down
Prehod na elektronske izpiske v Online banki
Zavedamo se, da lahko z določenimi spremembami neposredno vplivamo na ohranitev okolja, zato uporabnikom Online banke svetujemo, da svoje papirne izpiske transakcijskega ali varčevalnega računa ter izpiske kartic in naložb nadomestijo z okolju prijaznimi elektronskimi izpiski.
Mesečni izpiski so vam vedno na voljo v vaši Online banki v meniju Osebni računi > Bančni izpiski > Pregled izpiskov in pogodb.
Ob vstopu v vašo spletno banko zgoraj desno izberete zavihek OSEBNI RAČUNI, nato spodaj pod menujem Podrobnosti in naročila izberete BANČNI IZPISKI in nazadnje Pregled izpiskov in pogodb. Želeni dokument lahko tudi označite in si ga s klikom na gumb PRENESI skranite.
Zahvaljujemo se vam za razumevanje in vaš prispevek k ohranitvi okolja.
Za dodatne informacije smo vam na voljo na telefonski številki 01 5876 600 (tonska izbira 2) ali na +386 1 5876 600 - klic iz tujine, vsak delovnik med 7.00 in 18.00 uro.
keyboard_arrow_down
Vklop in izklop papirnih izpiskov
Vklop in izklop papirnih izpiskov lahko uredite sami v svoji Online banki. Zgoraj desno izberete zavihek OSEBNI RAČUNI, nato spodaj pod menujem Podrobnosti in naročila izberete BANČNI IZPISKI in nazadnje Vklop ali ukinitev papirnih izpiskov.
Odpre se vam vloga UPRAVLJANJE PAPIRNIH IZPISKOV, kjer s spustnega seznama izberete račun ali kartico, spodaj pa označite Želim preklicati papirne izpiske. Ko zaključite, desno spodaj kliknete POŠLJI in tako zahtevek posredujete banki. Zadevo lahko uredite tudi osebno v najbližji poslovalnici.
Za dodatne informacije smo vam na voljo na telefonski številki 01 5876 600 (tonska izbira 2) ali na +386 1 5876 600 - klic iz tujine, vsak delovnik med 7.00 in 18.00 uro.
keyboard_arrow_down
Vloga za limit
Izredni limit se določi na podlagi vaših rednih prilivov na transakcijski račun. Za odobritev izrednega limita je potrebna individualna obravnava.
Za dodatne informacije smo vam na voljo na telefonski številki 01 5876 600 (tonska izbira 2) ali na +386 1 5876 600 - klic iz tujine, vsak delovnik med 7.00 in 18.00 uro.
keyboard_arrow_down
Sprememba limita na kreditni kartici
Zahtevek za spremembo limita na kreditni kartici lahko oddate prek svoje Online banke.
Na vrhu izberete zavihek KREDITI IN KARTICE, spodaj PODROBNOSTI IN NAROČILA, nato UREDI KARTICE in nazadnje SPREMENI LIMIT NA MC/VISA.
Odpre se vam zahtevek SPREMEMBA VIŠINE LIMITA MC/VISA, kjer s spustnega seznama izberete kartico in vnesete znesek želenega mesečnega limita. Spodaj desno kliknete PODPIŠI IN POŠLJI, zahtevek podpišete in tako pošljete v obdelavo.
Za dodatne informacije smo vam na voljo na telefonski številki 01 5876 600 (tonska izbira 2) ali na +386 1 5876 600 - klic iz tujine, vsak delovnik med 7.00 in 18.00 uro.
keyboard_arrow_down
Sprememba dnevnega limita na karticah za dvige na bankomatih in plačilih na POS terminalih
KORAK 1
V Online banko se vpišite z uporabniškim imenom in enkratnim geslom oziroma žetonom. Na vrhu izberete meni "KREDITI IN KARTICE".
KORAK 2
V izbiri “Moje kartice”, se pomaknete na sekcijo “Podrobnosti in naročila” ter izberete možnost “Uredi kartice” in dodatno "Spremeni podatke na Debit kartici Mastercard".
KORAK 3
Izberite kartico, želeni Dnevni limit kartice za dvige gotovine in plačevanje na POS terminalih ter “Podpišite in pošljite".
Da bi lahko koristili povečan dnevni limit, mora stranka do 15.00 poslati zahtevek preko Online banke, v nasprotnem primeru je sprememba šele naslednji dan.